رسانه‌های بیگانه از اقبال مردم به قاليباف در تکاپو افتاده‌اند/هراس دشمنان از پیروزی قالیباف
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

شوشتری در گفت‌وگو با شفاف:
رسانه های بیگانه و ایادی آنان از اقبال مردم به قاليباف در تکاپو افتاده اند زیرا آنان در هراسند که با حضور آقای قالیباف به عنوان برنده ماراتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوباره فرهنگ ايثار و جهاد در مديريت اجرايي حاکم شود و معادلات و برنامه های آنان مانند همیشه نقش برآب گردد.
شفاف: در طول چند ماه گذشته به طور طبیعی و البته قابل پیش‌بینی سناریوی تخریب محمدباقر قالیباف شهردار تهران و یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی بی بی سی کلید زده شده است. از سوی دیگر محبوبيت نسبی و كارنامه موفق مديريتی اين نامزد انتخابات رياست‌جمهوری باعث شده تا دشمنان نظام در خارج از کشور با گرايش‌های متفاوت بر اين نكته اتفاق نظر داشته باشند كه حضور قاليباف در جايگاه رياست‌جمهوری برای آنها خطری بزرگ محسوب می شود؛ به همين دليل در پيوند پنهانی و نانوشته از طرق مختلف، تخريب چهره او را دنبال می كنند.

 اما در این میان چند سئوال مطرح می شود نخست آنکه چرا محمدباقر قالیباف هدف این تخریب‌ها قرار گرفته است؟ پاسخ اینگونه کارشکنی‌ها چیست؟ 

 
هادی شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار شفاف، با اشاره به تخریب مجدد محمدباقر قالیباف از سوی بی بی سی اظهار کرد: اتاق فكر رسانه هاي معاندی مانند بی بی سی فارسی  در تجزیه و تحليل هاي خود به اين نتیجه رسیده است كه محمد باقر قاليباف به دلیل محبوبیت در جامعه، به واسطه رضايت مردم از عملكردش در نيروي انتظامي و شهرداري تهران یکی از گزینه های اصلی برای ریاست جمهوری آینده است.

 
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی، با بیان دلایل این تخریب ها تصریح کرد: رسانه های بیگانه و ایادی آنان  از اقبال مردم به قاليباف در تکاپو افتاده اند زیرا آنان در هراسند که با حضور آقای قالیباف به عنوان برنده ماراتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوباره فرهنگ ايثار و جهاد در مديريت اجرايي حاکم شود و معادلات و برنامه های آنان مانند همیشه نقش برآب گردد.


 

 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، همچنین تاکید کرد که؛ سناریوی دشمنان تحمیل فضای تخریب و جنگ روانی به جای رقابت سالم در انتخابات است.

 
وی ادامه داد: بنابراین و در چنین شرایطی کاندیداها، رسانه ها و افراد انقلابی باید چنین اقداماتی را صراحتا محکوم و با این روشها مرزبندی کنند. 

 
شوشتری در ادامه یادآور شد: البته پروژه تخریب آقای قالیباف از چندماه پیش همزمان در رسانه‌هاي معاند خارج از کشور، انحراف و تحجرگرایان كليد زده شد، كوشيده شده بود با نسبت دادن موضوعات دروغ، افكارعمومی را نسبت به عملكرد قاليباف بدبين كند. این جریان‌ها اگرچه هماهنگی چندانی در بايكديگر ندارند؛ اما در عمل هدف واحدی را دنبال می كنند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:34 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 55626
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1